Online college

Gepersonaliseerde AI-content schrijven

Wat leer je in dit online college?

Organisaties zijn tegenwoordig sterk afhankelijk van content voor hun dagelijkse activiteiten. Gelukkig biedt AI zoals ChatGPT de mogelijkheid om het contentcreatieproces te stroomlijnen.

Tegelijkertijd is de output van dergelijke AI-tools vaak generiek en sluit die niet aan bij de specifieke stijl en identiteit van jouw organisatie of merk. Dit kan leiden tot een eenheidsworst aan tekst, waarbij organisaties (en hun gebruikers) het merk niet meer in de tekst herkennen. De marketing content van bijvoorbeeld Bol.com is heel anders dan die van Coolblue, maar bij tooling als ChatGPT komt dat onderscheid niet goed naar voren.

In deze workshop leer je van Sjoerd de Kreij hoe je die AI-output personaliseert in de schrijfstijl van jezelf of die van een merk. Het resultaat is content die niet alleen uniek en authentiek is, maar ook de toon en waarden van een merk weerspiegelt.

Dit online college is onderdeel van de AI Academy

Wil je dit online college en nog vele andere online trainingen op het gebied van AI & ChatGPT volgen?

Dat kan in de online AI Academy. Ontwikkel je kennis en skills op het gebied van AI en ChatGPT met meer dan 100 online leermodules.

Topspreker: Sjoerd de Kreij

Sjoerd is de mede-oprichter en CEO van Typetone. Hij heeft na jaren als Head of Data bij verschillende grote bedrijven gezien dat content genereren duur en moeilijk is.

AI is de oplossing voor dit probleem: mensen en organisaties kunnen er hogere kwaliteit content met schrijven.

Typetone maakt content persoonlijk en merk-specifiek door de brand tone of voice terug te geven in teksten. Als Microsoft partner en onderdeel van de Nederlandse AI coalitie, maken zij AI samen veilig en privacy-proof.

Zorgen dat jij mee kan met de AI-revolutie?

Wil jij toekomstbestendig blijven? Bereid je voor met de online AI Academy! Leer de ongekende mogelijkheden van AI te benutten en zorg dat je niet achterop raakt op je concurrentie.

nl_NLDutch