Veelgestelde vragen
Dat medewerkers zichzelf blijven ontwikkelen is binnen elke organisatie belangrijk. Om organisaties hierbij te ondersteunen, bieden wij een e-learning platform aan waarmee organisaties eenvoudig maar toch effectief ontwikkelingsmogelijkheden aan kunnen bieden voor hun medewerkers. Maar wat komt er allemaal kijken bij zo’n online leeromgeving? Wij beantwoorden de meest gestelde vragen hieronder.
Wat koop ik precies bij SkillsTown?
SkillsTown verkoopt als online opleider een catalogus vol met e-learning. Je kiest een training uit die je koopt via Lekker Bezig en daarmee krijg je toegang tot die training en vele andere leermiddelen waarmee je de rest van het jaar onbeperkt jezelf kan ontwikkelen.
Is mijn abonnement meteen geldig na aankoop?
Jouw aankoop zal binnen 1 werkdag verwerkt worden.
Hoe lang kan ik het aanbod gebruiken?
Je hebt een jaar toegang tot ons volledige aanbod.
Krijg ik een certificaat?
Voor voltooide trainingen krijg je een certificaat. Deze kan je gemakkelijk vinden via ‘Mijn voortgang’ en dan naar het tabje ‘Certificaten’.
Ik kan het product dat ik gekocht heb niet vinden, wat moet ik nu doen?
Dat is vervelend om te horen. Als je de aangeschafte cursus niet kan vinden in de catalogus, dan kan je altijd ons een mail sturen
Waar blijft mijn mail met activeringsstappen?
Als je geen mail van ons hebt ontvangen, dan kan je ons het beste even mailen. Dan zorgen wij ervoor dat deze alsnog bij je aankomt.
Ik heb inlogproblemen, wat moet ik nu doen?
Je kan dan het beste onze supportafdeling een mail sturen met een screenshot erbij. Dan is het voor hen duidelijk wat je ziet als gebruiker en kunnen ze je aan de hand daarvan verder helpen.
De link in de mail werkt niet meer, wat moet ik doen?
De link in de activeringsmail kan verlopen. Als dat gebeurt kan je het beste ons een mail sturen. Sturen wij je een nieuwe link toe.
Staat jouw vraag er niet bij? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.